tisdag 18 september 2012

Intervju med Anneli Westerlund

1. Vad tycker du om mode? Svar: Jätte kul med mode. Jag gillar många färger speciellt att matcha dom tillsammans. 2. Vad anser du är höstens mode? Svar: jag gillar höstfärgerna. Tex som röd, och grön. Jag gillar stickade tröjor 3. Vilket är ditt favorit märke på kläder? Svar: Mina favorit märken är kläder från MQ, Esprit. Allt möjligt men speciellt dom två. 4. Gillar du hög eller låg-klackar? Svar: Jag gillar höga klackar, fast det beror på längden. Det är snyggt med långa klackar. 5. Vilket smink använder du? Svar: Jag använder produkter från Loreal, tex som mascara och ansikts mask, och massa hud produkter. 6. Vilka är dina favorit färger? Svar: Mina favorit färger är rosa,svart, och vit. Namn: Anneli Westerlund. Ålder: 45 år men om två dagar blir jag 46 år gammal. Jobbar/Yrke: Ekenom. Försöker hålla ihop pengar. Made by : Nariman El-Tahan & Melanie Topic :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar